יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

אז יצא לי דודה... קורה


אני לא מכירה הרבה אנשים שמודים בטעות, ועוד פחות שמעזים לפרסם את זה ברבים. אבל אני, לא רק שהולכת לפרסם את הטעות שלי קבל עם ובלוג, אני גם הולכת להסביר בדיוק איפה טעיתי ואיך אפשר לתקן את המעוות (בעתיד כלומר...)


אז הנה מה שלבשתי אתמול לעבודה. כל פריט כשלעצמו, בעל פוטנציאל ונחשב יפה כמובן (נכון, עשיתי טעות, אבל עדיין החוש הבסיסי לאופנה קיים אצלי, כך אני מקווה לפחות).

בכל אופן, החצאית והנעליים נקנו מחנות הבית של חברתי נינה ברחובות (ראו פוסט קודם).מבחינת שילוב צבעים אני חושבת שקלעתי בול, הצבע של הנעליים והצבע של החולצה, שניהם משתלבים יפה עם הצבעים של החצאית, אבל!!!
יצא מראה קצת דודתי. לא?


וזה בגלל שהגזרה של החצאית לא צמודה, וברב חכמתי התאמתי לה חולצה שגם היא יחסית רחבה. מה שיצא מראה של דודה במקרה הטוב ושל דוסית ממאה שערים במקרה הפחות טוב (מזל שיש לק בציפורניי אצבעות הרגליים, אחרת באמת היה אפשר חשוב שעשיתי עלייה מברוקלין).

בכל אופן, מקווה שהפן החינוכי הועבר והופנם כהלכה, חצאית רחבה הולכת עם גופיה/חולצה צמודה בלבד!!! בא לכן חולצה רחבה? אז לפחות תדאגו שהחצאית תהיה צמודה, או שתלבשו מכנסיים במקום (-:


והנה עוד תמונות להמחשת הזוועה:


לבשתי (ונא לא לנסות בבית):

סנדלים - FLY
חצאית - ShuShine
חולצה - זארה
תיק - לא זוכרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה