יום שישי, 10 בספטמבר 2010

בין תפוחי אדמה למסקרה


אני הכי אוהבת שופינג ספונטני כי תמיד אז יוצא לי לקנות את הדברים הכי מוצלחים, ככה על הדרך, בלי כוונה.

אז ביום שלישי אחרי העבודה ניגשתי לקניון הקרוב לביתי לכל מיני סידורים קטנים ומעצבנים שאני כבר דוחה שבועיים, כמו למשל להחליף בטריה בשני שעוני היד שלי שאני הכי אוהבת ולקנות מסקרה חדשה כי הנוכחית תכף נגמרת. אה, ולקנות תפוחי אדמה ושאר ירקות וגם קוטג' וחלב (אגב, ידעתם שהשבוע לא היה חלב בכל הארץ? קיבלתי את האינפורמציה הזו בעודי עומדת ליד מדף החלב ותוהה ביני לבין עצמי איך יכול להיות שנשארו רק שקיות שוקו וקרטון וחצי חלב צהוב של תנובה שנראה כאילו עומד שם שבוע ומתחנן שמישהו ייקח אותו).

אז לפני הסופר ואחרי הסופרפארם נכנסתי (בחיי ממש במקרה) לרנואר וקניתי אותה, שמלת פסים בשחור-אפור:


ושתדעו לכם שהייתי מופתעת לטובה מרב הקולקציה שלהם לסתיו הקרוב. לא תמיד יש להם דברים יפים ולפעמים נראה כאילו הם ייצרו ליין לשוק הכרמל אבל כשנכנסתי לחנות הפעם דווקא נתקלתי בהמון דברים שאהבתי. לא היה לי זמן וכוח למדוד אבל כשראיתי את שמלת הפסים הייתי חייבת (ורק בגלל שרוולי השלגיה האלה שאני מתה עליהם).

אגב, למי שאהבה, ראיתי אותה גם בכחול-לבן ונדמה לי שגם באפור חלק בלי פסים (או שזה היה שחור חלק?) אבל אני לא סגורה על זה.

6 תגובות:

  1. טוב, השמלה באמת מהממת. עליי היא תהיה קצרה מדי... :-P

    לגבי החלב- זה היה בחדשות לפני כשבועיים. בגלל החום המוגבר, לפרות יש פחות חלב. כל שנה האמת בקיץ יש פחות חלב, אבל השנה גל החום יוצא הדופן גרם לעוד יותר פחות חלב... כבר הזהירו שמוצרים מסויימים יהיו חסרים. כמו יוגורטים וגבינות מסויימות.

    השבמחק
  2. טוב נו, אז בכ"ז יש יתרונות בלהיות גמדה (-:
    ולא שמעתי אז לגביי החלב והצחיק אותי "אין חלב בכל הארץ"... כאילו חזרנו לימי הצנע או משהו כזה...

    השבמחק
  3. היי מותק...
    אמרתי לך שאני אחפור.. השמלה הזאת מהממת עלייך!!
    אני מתה על השרוולים האלה.. יש לי אותה בשחור חלק..

    עין פשוטה

    השבמחק
  4. תודה רבה (-:
    אז אם ככה אני לא לגמריי אאוט, זכרתי שהיה אותה גם בצבע חלק בלי פסים!

    השבמחק
  5. השמלה באמת מאוד מוצלחת, תתחדשי (;

    השבמחק