יום שני, 20 בספטמבר 2010

פוסט מעורבב


המתמידות האדוקות של הבלוג וודאי זוכרות שקניתי תיק מהמם בסגול מעושן בברצלונה בשנה שעברה (נו, זה שכמעט והייתי צריכה למכור כלייה בשבילו). אז חשבתי על זה שכמעט ולא יצא לי להשתמש בו והתחשק לי לעשות לו סיבוב דאווין (-:

אז התאמתי לו סטרפלס סגול מעושן ואת מכנסי ה- 3/4 החדשים שקניתי בפגנקה בחודש שעבר, ולהלן הממצאים:


לבשתי:

סטרפלס - חנות כלשהי ברחוב ביאליק בר"ג
מכנסיים - פגנקה
תיק - LUANA
ו... איך לא, העליונית המפורסמת שלי מרומא.

ועכשיו, אני יודעת שזה לא קשור לכלום... אבל גיליתי כמה תמונות מהיומולדת שלי שוכבות להן במצלמת הפלאפון. אמנם באיכות על הפנים (זה הולך להשתנות בקרוב, קיבלתי מצלמה חדשה ליומולדת שצריכה להגיע ממש בימים אלה) אבל, נו, שיהיה (-:


חגגתי את היומולדת ב"בני הדייג" במרינה בהרצליה וזה מה שאני הזמנתי (תמונה לא הכי מחמיאה למנה אבל היה כ"כ טעים...)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה