יום ראשון, 26 בספטמבר 2010

עגילים אוריינטלים


בשבוע שעבר רכשתי את זוג העגילים המהמם הזה משרונה. שרונה מהבלוג כמובן (-:


גיליתי אותה לפני חודשיים פחות או יותר ומאז הפכתי לקוראת קבועה שלה. מסתבר שיש לה גם כשרון כתיבה וגם כשרון יצירה. תגידו שהם לא מהממים!!!


ועכשיו הבעיה... נורא קשה לי לשלב אותם!!!

בשבוע שעבר לבשתי חצאית כתומה עם חולצה לבנה והוספתי את העגילים. דווקא יצא שילוב חמוד (אני מאד אוהבת תכלת וכתום יחד) אבל לא היה לי כוח לתעד )-:

היום בבוקר ממש שברתי את הראש במחשבה מה ללבוש שיזרום יפה עם העגילים וכל מה שההשראה המוגבלת שלי הצליחה להעלות על הבוקר היה המכנסי תכלת האלה שקניתי בקסטרו לפני 50 שנה. נכון, זה שהעגילים בתכלת, לא אומר שאני צריכה ללבוש גם בגדים בתכלת. אבל לא עולים לי רעיונות! בקיצור, אני פתוחה להצעות (-:

4 תגובות:

  1. תודה רבה על המחמאות! שרונה מהבלוג זה כמו ג'ני מהבלוק?

    השילוב עם כתום נפלא בעייני, וגם חומים, נייבי, ורודים, אופוויט, ירקרקים ועוד ילכו טוב עם זה.

    השבמחק
  2. ג'ני מהבלוק (-: LOL
    האמת שכן, נראה לי שעם כתום זה הכי הכי (-:

    השבמחק
  3. אני מתה על הגזרה במכנסיים.. ברור בגלל הצורה שזה לא נקנה מתישהו ב-6-7 שנים האחרונות... זה מזכיר לי 2-3 ג'ינסים בגזרת פעמון.... נו כבר, שיחזירו את הגזרה הזו בחזרה!!

    השבמחק
  4. כן, נחמד מידי פעם ללכת עם גזרה רחבה ולא צמוד כל הזמן. ובכלל בקיץ אני כמעט ולא הולכת עם מכנסיים ארוכים אז כשזה לא כ"כ צמוד (וגם בהיר) אז זה מעולה לקיץ.

    השבמחק