יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

הנעליים הירוקות החדשות שלי


אז אחרי הפיאסקו של אתמול, הייתה היום חוויה מתקנת (-:

קודם כל, התספורת החדשה שלי (טוב נו, זו לא ממש תספורת, אלא יותר בכוון של סידור שיער בצורה שונה, שנעשה בהשראתה של חברתי המתוקה רעיה, הידועה בכינוייה רעיצ'קה) יצאה בתמונות יותר טוב ממה שיצאה אתמול (ואני חייבת להגיד שבמציאות זה הרבה יותר טוב, איכשהו בתמונות קצת מתחרבש לי...)


ודבר שני, לבשתי היום חולצה שנקנתה לפני 4 שנים בערך שאני מאד מאד אוהבת. נזכרתי בה לפני שבועיים או שלושה והיום החלטתי ללבוש אותה שוב. שילבתי אותה עם החצאית היחסית חדשה שקניתי בלוצ'י ושכבר הספקתי לחרוש עליה כמה פעמים טובות, ועם הסנדלים החדשות (ובתקווה האחרונות שאני קונה העונה, כן אמא, את קוראת נכון) בירוק זית שקניתי בשבוע שעבר.


לבשתי:

חצאית - לוצ'י
חולצה - הזכרון שלי לא מגיע 4 שנים אחורה
סנדלים - JUMP
תיק - MAX MORETTI

2 תגובות: