יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

שמלת ה"אין לי כוח לחשוב על אאוטפיט"



ערב חג, חצי יום עבודה, 3/4 מהאנשים לא מגיעים בכלל, אווירת חופש, עוד מעט נגמר הקיץ וכבר לא יהיו הזדמנויות ללבוש את שמלת הקיץ שקניתי בשנה שעברה במיטב כספי (60 שקל אם אני זוכרת נכון) באלנבי באיזו חנות פרחות אלמונית...

טוב נו, האמת שכל אלה הם סתם תירוצים. פשוט קמתי הבוקר, הסתכלתי על הארון ופניתי לעצמי בשאלה - איך יכול להיות שאין לי מה ללבוש? כמובן שעצמי לא החזירה תשובה אלא רק המשיכה לבהות במדפים, בתלייה, במגירות...
וזה לא שאני לא קונה מידי פעם איזו חולצה נחמדה, שמלה, חצאית, מכנסיים חדשים (נכון אמא, גם נעליים, אבל על נעליים אני לא מדברת כרגע) אבל לא יודעת, פשוט לא באה לי ההשראה על הבוקר. אשכרה writer's block (-:

ומה אני עושה כשאני נתקלת בכזה קרייסיס? קודם כל, בדומה למק'גייוור, לא מאבדת את העשתונות. שמלת הקיץ הזו תמיד פותרת את כל הבעיות. וגם לאחרונה קניתי כפכפים תואמים, אז יאללה.

מי אמר שאי אפשר להיות קלילים לפעמים?

לבשתי:

שמלה - מאיזו חנות פרחות באלנבי
תיק - אן קליין, ניין ווסט
כפכפים - דיסקו רוסו
עגילים - מגנוליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה